Garancia

Az Adri Táncoló Virágai webshop által nyújtott garanciák:

Az Adri Táncoló Virágai webshopban forgalmazott növényeket Európa legjobb termelőitől szerezzük be. Beszállítóink a legnagyobb gondossággal választják ki a legjobb minőségű növényeket és szaporítóanyagokat. Ennek ellenére előfordulhat, hogy a megrendelt és a kapott növény között eltérés van. Ennek oka lehet emberi hiba, technikai probléma vagy szállítási sérülés.

Hogyan jelezheti észrevételeit?

Kérem, olvassa el figyelmesen az alábbi tájékoztatót, és kövesse a leírtakat (különös tekintettel az 4-es pontra)! Reklamációját mindig írásban jelezze az adri@adritancoloviragai.hu e-mail címen, mellékelve a fényképet a termékről és a szállítólevélről. Reklamációját csak fényképpel együtt tudjuk elfogadni! Mivel a termékek természetüknél fogva visszaküldhetetlenek, a problémát fotóval kell igazolnia. Jogos reklamáció esetén garantáljuk a termék cseréjét vagy árának visszatérítését készlethiány esetén.

1) Garancia virághagymákra, gumókra

A csomag átvételekor ellenőrizze a terméket. Ha bármilyen eltérést (fajtaazonossági eltérés, darabszám) vagy minőségi problémát észlel (pl. puha, rothadt, foltos, kiszáradt hagyma), azt az átvételtől számított 14 napon belül jelezze nekünk (az 4. pontban leírtaknak megfelelően). A 14 nap elteltével és a kiültetést követően nem tudunk garanciát vállalni a termékek minőségére..

2.) Pénzvisszafizetési garancia (14 napos elállás)

A megrendelt termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól és visszaküldheti a rendelést. Az elállási jog érvényesítéséhez kövesse az alábbi lépéseket:

Az elállási jog csak a teljes rendelésre érvényesíthető.
A csomagot a kézhezvételtől számított 14 napon belül küldje vissza a 4063 Debrecen, Kastélykert utca 48 címre. A visszaküldés költsége Önt terheli.
Mellékelje a kitöltött elállási nyilatkozatot.
A termékeket sérülésmentesen, a megrendeléskor kapott állapotban szolgáltassa vissza.
A visszatérítést a csomag visszaérkezése után 5 munkanapon belül indítjuk el. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban elfogadni.
Az élő növények esetében az elállási jog kizárt, mivel ezek a termékek az elállási időszak alatt tönkremehetnek.

3.) Fajtaazonossági és virágzási garancia

Termékeink (virághagymák, évelő növények, magok) első virágzása általában az ültetéstől számított 1-2 szezonban várható. A virágzás elmaradása általában nem ideális ültetési és tartási körülményeknek köszönhető. Ezért nem tudunk virágzási garanciát vállalni, erre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Garanciális feltételek:

A termékek színe, mérete és virágainak/leveleinek száma eltérhet a weboldalon látható képektől. Ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni.
Ha más fajtát kapott, mint amit rendelt, érvényes a csere vagy visszafizetési garancia.

4.) Hogyan érvényesítheti a garanciákat?

Kérem, hogy a garanciák érvényesítéséhez tegye meg a következőket:

Fényképezze le és küldje el e-mailen:
A hagymákat, gumókat, virágokat vagy a termékcímkét.
A csomagban található szállítólevelet (hiányzó termék esetén).
Sérült csomag esetén a csomagolást még az érkezéskori, felbontás előtti állapotban.
Az e-mailt az adri@adritancoloviragai.hu címre küldje, a képeket mellékletként csatolva.
Tüntesse fel levelében:

  • A rendelési számot.
  • A kifogásolt fajta nevét vagy cikkszámát.
  • A kifogásolt darabszámot.

Ha több fajtáról van szó, mindegyikről külön fotót készítsen és listázza a fajta neveket a fénykép sorszámának megjelölésével. Kérjük, egy e-mailben küldje el az összes információt.

5.) Amire nem tudunk garanciát vállalni:

  • Időjárás és kártevők okozta károk.
  • Nem megfelelő ültetési és gondozási körülmények miatt bekövetkezett károk.
  • Késedelmes átvétel vagy kicsomagolás miatti károk.
  • A termékek színe, mérete és virágainak/leveleinek száma eltérhet a weboldalon látható képektől. Ezzel kapcsolatos panaszokra nem tudunk garanciát vállalni.
  • Élő növények esetében a szállítás során keletkezett károkért nem tudunk felelősséget vállalni.
  • A termékekre 14 nap elteltével nem tudunk minőségi garanciát vállalni, mivel az átvételtől számított 14 nap elteltével a termékek a vásárló általi tartási és gondozási hibák miatt is tönkremehetnek.